Sunday, November 3, 2013

Aku dan Shaklee...

Wah...wah..wahhhh..tajuk bukan main lagi ye...

This is my first introduction entry for my new page blog, AQHVita2U.blogspot.com..
And it is apart of my biz too..Yeahh..saya cuba utk berbisnes sekarang.

Saya punya produk adalah Shaklee. Mesti ramai yang cakap macam ni kan..
"kiri kanan, atas bawah, sume nak jual shaklee.."

Haaa..tu lah yang anda tak tahu..nak tahu kenapa saya pilih Shaklee???

Saya jual sebab saya yakin..dulu saya adalah pengguna Shaklee. Mula2 kenal Shaklee adalah thru its BF product. Last two years, during delivered my 2nd baby. Anak pertama x berjaya nak BF becoz susu tak banyak. Bila masuk anak dua, saya bertekad cuba utk BF my baby. And with Shaklee its worked!!Susu agak meriah. Tapi, keadaan tak mengizinkan sy BF lebih lama bcoz baby sendiri yg stop while she was 4 months. But, Alhamdulillah...even just for 4 months, saya berjaya bagi dia fully BF. 

And now, i started with Shaklee again for my third pregnancy, berpantang and continue with breastfeeding.
Alhamdulillah, sangat seronok dengan Shaklee. Insyallah, dengan izin-Nya akan BF my 3rd baby exclusively till 2 years. Insyallah...usaha+doa pasti berjaya!!!

Dan macam mana terlintas nak jual Shaklee pulak kan..

Hmmm..first reason mestilah kerana Allah Ta'ala..and second one is nak share dgn orang ramai ttg kebaikan+keberkesanan produk Shaklee ni. Ape2 jua produk pon kite kena cuba dulu baru tahu keberkesanannya. Barulah best nak cerita+share dgn orang.kan??selebihnya adalah krn nk create new side income.Rezeki harus dicari..btol tak?


So, kepada sesiapa di luar sana yg berminat dgn produk Shaklee, u may contact me,

Masrina@Mas
SID:1074232
SMS@We Chat@Whatssup@Kakao:0129837734

Jangan segan segan ye.

Tak Kenal Maka Tak Cinta

No comments:

Post a Comment